Przejdź na główną stronę serwisu
Nie jesteś zalogowany.
http://www.imcdb.org/movie.php?id=169517
mysle ze ta strona przyczyni sie troche w rozkladaniu serialu na CZESCI PIERWSZE:))
Offline
Rozje... mnie tą stronką !
Offline
O jasny gwint!!!!!!!!!!!!!!!!! Skąd ty to wytrzasnąłeś, Mistrzu?????? Doskonała strona!!!!!!!!!!!!!
Offline
Na koniec wypasiony, oprawiony w ramki plakat z niewolnicą Isaurą i Leonciem
Hahha to najlepsze :D
Trzeba oddać pokłony dla autora za pomysł i chęci.
Ostatnio edytowany przez Barewicz (07-03-2008 22:43:10)
Offline
dokladnie szacun dla autora....
na tej srtonie mozna jeszcze znalesc zdjecia z kadrow innych filmow bareii .. ,,Mis'' , ,,Brunet..'' , ale mysle ze juz to sprawdziliscie :))
Offline
Mercedes taryfa z King-sajza.
http://www.imcdb.org/images/122/483.jpg
Sztos.
http://www.imcdb.org/images/098/656.jpg
I jeszcze jedna z Konsula:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? … 66183940a5
Można było za komuny jeżdzić jak człowiek ? Można ;)
.
Ostatnio edytowany przez Jordan (08-03-2008 02:25:46)
Offline
fajna stronka, chociaż troche błędów w nazwach samochodów (Mercedes-Benz 230 D, Jelcz 317 M)
Offline
Jordan, czyś ty Zmienników nie oglądał? To są ponad piętnastoletnie puchatki, czyli już mocno przechodzone wozy, w dodatku w prywatnych rękach, a jeśli ktoś w/w serial oglądał zapewne domyśla się, co to oznacza. Za komuny taksówki nie kończyły się na (M/W)PT. A co do Sztosu, posiadacz tego Merca może być taksiarzem tylko dlatego, żeby np. nie wzbudzać podejrzeń, albo dla kartek na benzynę (choć wtedy ich raczej nie było).
Dodam jeszcze, że w Czarodzieju z Harlemu (1989) Abraham Lincoln jedzie do Tczewa beczką z nieuczciwym taksiarzocinkciarzem
Offline
Wiem jakie to są puchatki, tylko że ktoś mi tu pisał że za komuny trudno było merca skombinować na taxi - stąd te fotki.
Offline
BTW ciekawy jestem, jak wyglądały niuanse sprowadzania samochodów z Zachodu w tamtych czasach, bo trochę tego jednak było
Offline
mniej wiecej tak jak w odcinku z barewiczem i nagroda. Posiadanie mercedesa, a tym bardziej "beczki" [W123] nie wspominajac juz o "baleronie"[W124] oznaczalo naprawde wysoki status materialny. Polskie pieniadze byly g....warte, a nawet zarabiajac dolary na Zachodzie to trzeba bylo troche na to popracowac... Tutaj taka anegdota:
Dziadek mojej narzeczonej mial w latach 70-tych Fiata 127. Nowego. Pojezdzil nim troche i sprzedal go za 2, albo 3 tysiace dolarow i kupil dom pod Warszawa w miejscowosci uchodzacej owczas za luksusowa. (taki Konstancin, ale inna miejscowosc tego sortu) Dom nie jest willa, ale solidnym domem... tak wiec zobaczcie jakie byly wtedy relacje...
Offline
Świetna strona!
Offline
mniej wiecej tak jak w odcinku z barewiczem i nagroda.
A jak auto trafiało na przejście graniczne po naszej stronie?
Offline
fromthesecondside :
mniej wiecej tak jak w odcinku z barewiczem i nagroda.
A jak auto trafiało na przejście graniczne po naszej stronie?
przecież tam zakładali że nie mamy aktualnych paszportów
Offline
OK, ale jak przekonać Niemca zachodniego, żeby wsiadł w swojego przechodzonego puchatka, załatwił formalności i pojechał przez NRD do Polski, żeby nabywca mógł z nim załatwić formalności?
Offline
Jordan :
Mercedes taryfa z King-sajza.
http://www.imcdb.org/images/122/483.jpg
Sztos.
http://www.imcdb.org/images/098/656.jpg
I jeszcze jedna z Konsula:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? … 66183940a5
Można było za komuny jeżdzić jak człowiek ? Można ;)
.
O ile dobrze pamiętam to nawet w Zmiennikach sprzątaczka z więzienia jechała do Anina taksówką-mercedesem...
Offline
Dobrze pamiętasz. :)
Offline
Wśród powtarzających się w serialu samochodów moją uwagę zwróciła Avia z niebieską kabiną i nowoczesnym jak na tamte czasy aluminiowym kontenerem. Podobne klamki i zawiasy spotyka się do dziś.
O godzinie 17:52 podczas słynnego Safari ciężarówka omija zgubioną przez kierowcę Stara gumową atrapę 8 - tonowego żelazobetonu. Natomiast gdy Jacek po wyjściu z autobusu idzie do pracy, mija tablicę "Oszczędzając paliwo - dalej pojedziesz", przechodzi także obok tej samej Avii. Ma ona jedno światło cofania (po lewej stronie), drzwi boczne kontenera tylko po prawej oraz lusterka na dłuższych wysięgnikach.
A propos 8 - tonowego ładunku: Prawdopodobnie ładowność Stara 1142 (wtedy jeszcze 242) jest mniejsza. Przy 11 tonach DMC masa własna to z pewnością ponad 3 tony, zwłaszcza ze skrzynią stalową, a nie aluminiową. Do tego dochodzi kierowca (70 kg). Milicja powinna zatrzymać ten "przeładowany" pojazd i jego kierowcę.
Offline
z tym starem już wyjaśniałem że to był prawdopodobnie Star 200 o ładowności 6 000 kg, dla Twojej wiadomości Star 1142 ma ładowność 6 300 kg, na Jelcza 325 można spokojnie wrzucić 8 000 kg a na Jelcza 326 10 250 kg
Offline
co to za samochod ta "avia" ??? nigdy nie slyszalem o nim ani nie widzialem
Offline
http://www.autotip.pl/avia - a taki sobie śmieszny wózek
Offline
aaaaaaaa to przeciez ja go bardzo dobrze znam !!! jezdzily w latach 90. takie (na dodatek bardzo bdzyskie), tylko nie mialem nigdy pojecia co to za marka, bo nie pisalo na nim a jakiej to produkcji ??? ruskiej czy jugoslowianskiej ??? bo taka nazwa podobna do ruskiej "tavri"
dzieki za info
Offline
Avia jest produkcji Czechosłowackiej, w latach 90-tych wykupiona przez Deawoo. klasyczna Avia była produkowana na licencji Saviem-Renault.
Offline
to pewnie dzisiaj nie istnieje juz skoro daewoo sie tym zajal
Offline
Obecnym właścicielem marki jest indyjski koncern Ashok Leyland, avia produkuje wyłącznie ciężarówki o DMC 6000-11990 kg z silnikami Cummins o mocach 160-180 KM. Firma była obecna na brneńskiej wystawie AUTOTEC 2008 i zaprezentowała swoje pojazdy pod hasłem: ,,Tradycyjna czeska firma z gwarancją przyszłości" - to skutek zwycięstwa po długiej walce z urynkowieniem i kryzysem po bankructwie Daewoo, właściciela z lat 1997-2006.
Ostatnio edytowany przez 41.432 (07-02-2009 23:41:10)
Offline