Pozostałe
1. Płacz kelnerki
W zajeździe, w którym zatrzymują się zmiennicy z Barewiczem, słychać płacz kelnerki. Jednak, gdy kamera pokazuje jej twarz, nie widać, żeby w rzeczywistości płakała. Podobnie rzecz się ma w przypadku postsynchronów ujęcia z rozbawioną parą.
2. Zbyt zaawansowana metamorfoza
Zmiana uczesania i makijażu, jaką dzięki Marianowi (Kasi) przechodzi kelnerka w zajeździe w drodze do Świecka, nie wydaje się zbyt prawdopodobna, biorąc pod uwagę warunki, w jakich zostaje przeprowadzona.
3. Mikrofon w kadrze
W niektórych scenach z wnętrza samochodów - zarówno żółtej "1313", jak i Mercedesa - w okolicach lewarka zmiany biegów wyraźnie widać mikrofon.
4. Dogrywana kwestia
Pod koniec sceny, w której zmiennicy żegnają się ze sobą na bazie, Jacek mówi o praktykach na życie i alternatywach. Wyraźnie słychać i widać po braku jakiejkolwiek reakcji Mariana (Kasi), że kwestii tej nie było podczas kręcenia filmu, ani najprawdopodobniej w pierwotnej wersji postsynchronów. Wszystko wskazuje na to, że została ona dograna jako wstęp do epizodu ze złodziejem "Ksywą".
5. Podpis Barei w filmie
Na drzwiach, w których złodziej "Ksywa" zakleja wizjer, widnieje tabliczka z napisem: "S. Bareja".
6. Dziwne sapanie
Pod koniec odcinka, kiedy Ksywa budzi się na balkonie, ewidentnie coś mówi, z postsynchronu natomiast płynie jedynie sapanie.